Sede electrónica Concello de Vilarmaior

07:05:23 Mércores 27 de xaneiro 2021
Estás en:

Información

Taboleiro de anuncios

Tarxeta Social Básica

25/01/21

Con esta tarxeta poderanse adquirir produtos de alimentación, hixiene e farmacia.


Concesión axudas Pel-Reactiva

22/01/21

Concesión axudas Pel-Reactiva


Secretaría-intervención

18/01/21

Exposición pública padrón taxa saneamento 2021


Secretaría-intervención

18/01/21

Exposición pública padrón taxa RSU 2021


Seretaría-intervención

7/10/20

Plan Municipal de Prevención e Defensa contra Incendios Forestais


O día 27 o Concello de Vilarmaior estrenou a súa nova Sede Electrónica.

27/02/19

Con novo aspecto e importantes melloras no uso e a funcionalidade, estréase a nova sede electrónica do Concello adherida ao Proxecto Provincial de Implantación da Administración Electrónica.


Posta en marcha do PORTAL DE TRANSPARENCIA do Concello de Vilarmaior

19/11/15

O Concello de Vilarmaior, a través da súa sede electrónica, pon en marcha o PORTAL DE TRANSPARENCIA.


Vilarmaior inaugura a Sede Electrónica do Concello.

12/12/13

Vilarmaior inaugura a Sede Electrónica do Concello, que permitirá aos cidadáns realizar os seus trámites por internet. Vilarmaior dá o salto cara a unha administración sen papel.


Desde o día 12 de Decembro de 2013, o Concello está a disposición de calquera cidadán do mundo, calquera día do ano e a calquera hora.

12/12/13

A implantación da Administración Electrónica na xestión municipal supón unha nova forma de relación entre a Administración e os cidadáns, xa que abre a posibilidade de relacionarse por internet con plenas garantías legais, de confidencialidade, seguridade e sinxeleza.


A Administración Municipal, cada vez máis próxima ao cidadán.

12/12/13

A nova sede vai permitir a cidadáns e empresas a presentación, por vía telemática, da totalidade de instancias e solicitudes dirixidas ao Concello.